۱۳۸۸ تیر ۱۲, جمعه

امام جمعه مشهد هم گفت من هم قاطی آدما هستم !



امام جمعه این حرفو زده و من هم به نیابت از تمام مردم عزیز کشورم به ایشون میگم شما و مقام عظمی ولایت گوه خوردین با هفتاد و چهار نسل قبلتون . ایشان که شدیدا داشتند به مردم تلقین میکردند که قاطی آدمها حسابش کنند ، در ادامه گفته :
صاحب اصلي اين مملكت، امام زمان(عج) است و نماينده ايشان است كه مي‌گويد مشروع و نامشروع كيست و اين‌گونه نيست كه فردي بي‌توجه و بي‌سواد بيايد و بگويد دولت مشروع نيست.
البته من نمیدونم ایشون در لحظه ای که داشته این حرفای چرت رو میزده قرص هاشو خورده بوده یا نه و یا نشئه بوده یا نه ، ولی در هر صورت شما ببخشیدش ، بدبخت حواسش نبوده داره چی میگه و از اینکه یک مرتیکه ی چلاق نشئه خور رو صاحب مملکت و نایب امام زمان معرفی کرده منظوری نداشته . البته من نمیدونم که منظور ایشون از این جمله که " اين‌گونه نيست كه فردي بي‌توجه و بي‌سواد بيايد و بگويد دولت مشروع نيست " دقیقا چه کسی بوده ؟ چون تا اونجا که ما میدونیم آقایان موسوی و کروبی که بزرگترین معترضین به نتیجه ی انتخابات هستند و همکارانشون سطح سوادشون معمولا بالاتر از لیسانس یا حداقل لیسانس است و در هر صورت از سواد امام جمعه ها ی شهرستانها - که فقط در سالهای کودکی در مکتب خانه ها چند سالی به آموختن قرآن و قواعد عربی و در کنارش به تفریحاتی مثل لواط ( که البته تنها هنر قابل ملاحظشون هم همینه ) مشغول بوده اند - بالاتره .
علم‌الهدي در خصوص شأن و جايگاه شوراي نگهبان نيز تصريح كرد: شوراي نگهبان يك اداره و فقيه آن مديركل آن اداره نيست كه كسي بخواهد بگويد آن را قبول دارم يا ندارم.
در خصوص این موضوع هم ایشون حتما منظورشون این نبوده که شورای نگهبان یک شورای آسمانیست و اعضایش همگی ائمه ی معصومین هستند که البته با ائمه ی قبلی همشون با هم میشن 24 تا و از اونجا که ایشون قطعا منظورشون این نبوده سخن گوی شورای نگهبان هم یکی از سگهای در خونه ی خامنه ای نیست و از رئیس جمهور شدن مموتی نفع نمیبره ، لذه من قبل از اینکه خودشون رسما اعلام کنند که گوه خوردند این حرفها رو زدند ، من تمام صحبتهای ایشون رو به جای ایشون تکذیب میکنم و از شما ملت میخوام که انشالله بعد از پیروزی ملت بر این غاصبین و از بین رفتن حکومت خونخوار ولایت فقیه ، این پیرمرد بدبخت احمق کم عقل نادان سفیه بیخرد دیوانه رو از ریش آویزون نکنید تا بمیره .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

هر چه دل تنگتان میخواهد بنویسید . هیچ نظری سانسور نمیشود .