۱۳۸۸ تیر ۱۱, پنجشنبه

جوک سال : احمدی‌نژاد: ایران با قدرت بیشتری وارد مسائل جهانی خواهد شد!!!


رئیس جمهور ، انتخابات ایران را پیروزی بزرگی برای کل جبهه ضد امپریالیسم دانست و گفت: قطعاً از این به بعد با قدرت بیشتری وارد مسائل جهانی خواهیم شد.
توضیح : آقای احمدی نژاد در این لحظه نگاهی به یکی از محافظانش کرد و با اشاره بهش فهموند که بعد از جلسه دهنتو سرویس میکنم ، بجای ترامادول قرص اکس به من میدی ؟؟؟!!!!
دکتر محمود احمدی نژاد در دیدار "رافائل رامیرز" وزیر انرژی و نفت ونزوئلا با تاکید بر تسریع در گسترش هر چه بیشتر روابط دو کشور اظهار داشت: باید برای تقویت روابط، از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم .
توضیح : احتمالا منظور آقای احمدی نژاد ظرفیت دانشگاهها بوده ، چون اینجور که شنیدیم امسال تو ایران دانشجو کم آوردن و نتونستن به اندازه ی کافی مردم رو بچاپن ، حالا میخوان ونزوئلایی ها رو تو دانشگاه آزاد بچاپن ، ( البته باز هم یه نیم نگاهی به محافظش انداخت ) .
وی تصریح کرد: به فضل الهی دو کشور تا پیروزی نهایی در کنار هم محکم خواهند ایستاد و هر روز روابط خود را عمیق تر خواهند نمود.
توضیح : در این جمله ی تاریخی 2 تا سوال وجود داره : اول اینکه مگه فضل الهی شامل نامسلمونهایی مثل ونزوئلا هم میشه ؟ و سوال دوم اینکه این پیروزی نهایی دقیقا چیه و کجاست و اگه میشه زمان مسابقه رو هم اعلام بفرمائید تا ببینیم کی به کیه ؟؟؟
رافائل رامیرز، وزیر انرژی و نفت ونزوئلا نیز در این دیدار با تقدیم پیام کتبی هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا و تبریک پیروزی دکتر احمدی‌نژاد در انتخابات گفت: حمایت گسترده ای که ملت ایران در انتخابات از شما بعمل آوردند دنیا را شگفت زده کرد
توضیح : در اینجا آقای احمدی نژاد یواشکی به یارو گفت صداشو در نیار ، من خودمم از شگفت زدگی دارم پاره میشم که محصولی چجوری تونست 11 میلیون جابجا کنه !!!!
ضمن اینکه برای افکار عمومی دنیا روشن است که کشورهای انگلیس و آمریکا بعنوان دست های پشت پرده انتخابات آزاد در جهان، همواره در پی سوء استفاده و فتنه انگیزی هستند.
توضیح : البته منظور این یارو از افکار عمومی دنیا خودش و رئیسش و احمدی نژاد و خامنه ای و سه ، چهار تا کسخل دیگست ، وگرنه حتی بسیجی ها و پاسدارای افسار گسیخته هم فکشون از شدت تابلو بودن تقلب پهن شد روی زمین !!!!
وی با محکوم کردن توطئه امپریالیسم علیه انتخابات و ملت ایران تصریح کرد: نبرد و نزاع با امپریالیسم ما را روز به روز بهم نزدیکتر می کند و در این راه پیروزی از آن کسی است که از پای ننشیند.
توضیح : منظور ایشون از امپریالیسم ، همون مردم جامعه بود که در درگیری و نزاع با دولت هاشون هستند وایشون خواستند که جمهوری اسلامی برای سرکوب اگه میشه از جوونای بیکار ونزوئلا هم استفاده کنه تا بلکه یه پولی هم گیر اون بدبختا بیاد و دو کشور به هم نزدیکتر بشن و اونقدر به هم نزدیک بشن که مردمش چوب و باتوم تو اونجای همدیگه بکنن !!!
وزیر انرژی و نفت ونزوئلا همچنین خواستار گسترش روابط و مناسبات دوجانبه شد و اظهار داشت: باید اجرای پروژه های مشترک را با همه توان پیش ببریم و بدون شک تقویت همکاری ها، فضای جدیدی را برای همکاری در آمریکای لاتین به وجود خواهد آورد.
توضیح : ایشون اینجا هم روی مسدله ی قبلی تاکید داشتند و سهمشون رو از حقوق روزی دویست هزار تومن واسه جووناشون از پول نفت جمهوری اسلامی که حکم غلام سیاه رو براشون داره میخواستند .
در انتهای جلسه وقتی که دوربین تصویر بردار از صورت آقای ونزوئلایی رفت رو صورت مموتی دیدند اونقدر توهمش زده بالا که میگه بریم اسرائیل رو بمبارون اتمی بکنیم ، اصلا مقر سازمان بین المللی انرژی اتمی رو با همه ی دفتر و دستکش میزنیم و ... که با اقدام به موقع محافظانشون از آبروریزی بیشتر جلوگیری به عمل آمد و ایشون رو به خونشون منتقل کردند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

هر چه دل تنگتان میخواهد بنویسید . هیچ نظری سانسور نمیشود .