۱۳۸۸ شهریور ۱۷, سه‌شنبه

"خر تو خریسم" از جدیدترین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی

امیدوارم از تیتر مطلب ناراحت نشده باشید . هر چند که من در این مکان اندیشه هامو بدون سانسور و رو در بایستی میگم . ولی باور بفرمائید که جمله ای واضح تر و دقیقتر از این به ذهنم نرسید .
این روزها هر کسی هر کاری که دلش میخوهد در این به اصطلاح نظام که واقعاَ هیچگونه نظمی در آن مشاهده نمیشود انجام میدهد و هیچ کس هم نمیداند کار چه کسیست !
البته این اتفاق جدیدی نیست . سال هفتاد و هشت هم که اجنه به کوی دانشگاه هجوم بردند و به وحشیانه ترین شکل ممکن آن جا را تخریب کردند و دانشجویان را کتک زدند و بدون هیچ حکمی بازداشت کردند یا به عبارتی دزدیدند و هیچ کس هم نفهمید این افراد یا بهتر بگوئیم موجودات از کجا امده بودند ، پایه و اساس "خر تو خریسم" شکل گرفت . البته باز هم اگر به دوران قبل تر برویم از این نمونه ها وجود دارد ، اما واقعا از آن حادثه به بعد بود که این پدیده ی ناهنجار به صورت رسمی شکل گرفت و مردم با آن آشنا شدند .
امروز هم بعد از 10 سال شاهد تکرار پدیده ی خر تو خریسم هستیم . این روزها همینجوری به خانه های مردم حمله میشود و افرادی در خیابان کشته میشوند یا ربوده میشوند یا به دانشجویان شبیخون زده میشود و دختر مردم را تو روز روشن جلوی چشم همه با مشت و لگد میدزدند و از هیچ کس هم صدایی در نمی آید !
وقتی فیلم 30 دقیقه ای حادثه ی کوی دانشگاه امسال را دیدم ، با تعجب پرسیدم واقعا چطور میشود این همه آدم به مکانی حمله کنند و به این صورت همچون حیوانات وحشی که از باغ وحش رها شده باشند همه چیز و همه جا را نابود کنند و هیچکس نفهمد که این افراد چه کسانی بوده اند ؟ من نمیدانم چه کسانی این فیلم را دیده اند ، اما اگر بخواهم مثال بزنم ، باید بگویم خودتان تصور کنید که وقتی مینی بوس داخل محوطه آتش میگیرد و در داخل ساختمان مهتابی های سقف از جای خودشان کنده میشوند و در و دیوار را با تبر تکه و پاره میکنند ، وسعت فاجعه و شدت توحش حمله کنندگان چقدر بوده است !
اگر یک دزد به خانه ی کسی نیمه شب حمله کند ، تمام منطقه مطلع میشوند و پلیس مضنون را به سرعت پیدا میکند ، حالا تصور کنید مثلا 100 نفر آدم به یک خوابگاه که خدا میداند چند نفر در آن سکونت دارند با انواع تجهیزات و اتومبیلهای مختلف حمله کنند و نیروی انتظامی بگوید معلوم نیست اینها چه کسانی بودند و فقط برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر بگویند خودسر بوده اند ؟ یعنی چه ؟ یکی نیست بخواباند زیر گوش آن فرمانده ی حرامزاده ی نیروی انتظامی یا آن سردار جعفری جاکش و از آنها بپرسد که شما در این مملکت چه گهی میخورید ؟ اگر نیمه شب 30-40 نفر اراذل و اوباش به یکی از حوزه های علمیه حمله کند ، آیا هنوز از در وارد نشده ، انواع نیروهای بسیجی و انتظامی و نظامی پدرشان را در نمیآورند و تا شماره ی کفش پدر بزرگشان را هم در روزنامه ها نمینویسند ؟
موارد آنقدر زیاد است که از حوصله ی مطلب خارج است ، اما به عنوان نمونه ، همین ماجرای دزدیده شدن "عاطفه امام " را در نظر بگیرید . دختر مردم را به شدیدترین وجه ممکن با ضرب و شتم و کشاندن روی زمین و درآ وردن چادر از سر او در روز روشن میربایند و به راحتی میگویند که این افراد معلوم نیست چه کسانی هستند و لباس شخصی بوده اند . آنوقت آقای فرمانده ی جاکش سپاه بجای آنکه بخاطر این نا امنی در کشور از خجالت بمیرد ، کنفرانس مطبوعاتی ترتیب میدهد و در مورد مسائل سیاسی که هیچ ربطی به او ندارد و کسی هم از او درخواست اظهار نظر نکرده چرت و پرت میگوید و فرمانده نیروی انتظامی هم سیبیل تاب میدهد و مانور اقتدار راه می اندازد و آفتابه به گردن مردم بدبخت می اندازد و در کوچه و خیابان به هتاکی میپردازد .
و یا مورد دیگر اینکه در در زندانی به نام کهریزک همه نوع جنایت از شکنجه و قتل و آدمکشی گرفته تا تجاوزات مختلف جنسی انجام میشود ، آنوقت بعد از اینکه کارشان را کردند و کسی باقی نماند ، تازه آقای رهبر چلاق از پای منقلشان حرکت میکنند و میگویند کهریزک را تعطیل کنید و وقتی هم جنایات افشا میشود با پر رویی هر چه تمام تر میگویند مدارک و شواهد کافی نیستند ! من نمیدانم از آدمی که مقعدش جر خورده و براحتی سایز جسمی که در مقعدش فرو کرده اند مشخص است چه مدرکی بالاتر باید آورده شود ؟ قبلا هم میگفتند که در کهریزک جنایات میشود و عده ای هم شهید شدند ، و وقتی که شکایت شد دائماَ گفتند که مدارک کافی نیستند تا وقتی که محسن روالامینی عزیز که خدا روحش را شاد کند به دست مزدوران کهریزکی به شهادت رسید و تازه اینجا بود که حضرات از ترس افشا گریهای بیشتر بساط را جمع کردند .
خلاصه اینکه این روزها خر تو خر است عزیزان و توصیه میکنم شبها که میخوابید حتما درب حیاط و سالن منزلتان را قفل کنید و حتی نرده های آهنی هم بگذارید بد نیست ، چون معلوم نیست که شب مامورین لباس شخصی که اتفاقاَ تحت تعقیب هم هستند و تا بحال کسی نتوانسته بفهمد از کجا می آیند به سراغ شما بیایند و از اسلام و نظام و انقلاب دفاع کنند . پس مواظب باشید . ضمنا روزها هم در خیابان مواظب باشید و مخصوصا خامنها حواسشان جمع باشد که چادر نپوشند و اگر هم میپوشند زیرش لباس مناسب بپوشند تا اگه چادرتان را مثل غاطفه امام کشیدند ، آبرویتان نرود . ترجیحاَ از روزه داری هم پرهیز کنید چون در بازداشتگاه های لباس شخصی ها غذا نمیدهند که بخورید .
راستی منم با بچه ها قرار گذاشتیم از امروز بریم برای دفاع از نظام با یک پاترول قدیمی شروع کنیم یه دزدیدن دخترای بد و ببریمشون باغ های اطراف و وقتی که مطمئن شدیم که دیگه به اسلام ضربه ای نمیزنن و باباشونم قول داد با نظام همکاری کنه ولشون کنیم تو اطراف شهر . خدا همه ی کسانی که در راه اسلام و نظام تلاش میکنند رو شفا بده !

۲ نظر:

  1. سلام بر شما دوست من
    از محبت و نظریه قشنگتون ممنونم که در مورد اون عکس روزه داری داده بودین

    پاسخحذف
  2. ممنون که سر زدید دوست گرامی . عکسی که گذاشته بودید آنقدر زیبا و جالب بود که دوست داشتم در مورد اون براتون 10 صفحه درد و دل کنم و بگم که من هم مثل شما چقدر از این پدیده رنج میبرم .....

    پاسخحذف

هر چه دل تنگتان میخواهد بنویسید . هیچ نظری سانسور نمیشود .