۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

خاک بر سر مجلسی که میداند چه خبر است و با وقاحت خلاف آن را میگوید

همگی کسانی که مراسم رای اعتماد را از سیمای میلی جمهوری اسلامی به صورت کاملا مستقیم مشاهده میکردند ، نمیتوانند به سادگی از اتفاق جالبی که در آن افتاد بگذرند . اتفاق جالب این بود که اعضای هیئت رئیسه ی مجلس به خیال اینکه میکروفنشان خاموش است ، مشغول شوخی با همدیگر بودند و یکی از نمایندگان با شوخی خواسته بود که برای مناطق صعب العبور هم صندوق رای گیری ببرند و دیگری به ایشان گفت که از همین الان گفته باشم که تقلبی در کار نیست و اگر اعتراض کنید میبریمتان کهریزک ! پس از این حرفها ، مسئولین سیما هم با دستپاچگی ابتدا صدا را قطع کردند و سپس به طور کلی تصویر را !
با این شوخی کوتاه که تصادفاَ و به طور اشتباه از سوی صدا و سیما برای کل مردم ایران پخش شد ، براستی تمام کسانی هم که در مورد کهریزک و صحبت های پیرامون آن شک داشتند ، شکشان برطرف شد و فهمیدند که این زندان چیزی فراتر از گوانتانامو و ابوغریب است به نحوی که در بین مجلسیان به ضرب المثل تبدیل شده و آنقدر این زندان مخوف است که تنها با بردن اسم آن میتوان مخالفین را ساکت کرد و ترساند .
حال سوال اینجاست که واقعا در مملکتی که تمام اعضای حکومت حاکم بر آن ، ادعای مسلمانی و پاکی و صداقتشان گوش فلک را کر کرده و به قول خودشان ، الگوی مدیریتشان را صادر میکنند و از آمریکا و کشور های غربی انتقاد میکنند ، چرا تا این حد بی وجدان و دروغ گو هستند که با این وقاحت در چشم مردم نگاه میکنند و جنایاتی که علیه بشریت در این نظام به ظاهر اسلامی مگذرد انکار میکنند ؟
اگر این مسائل را از جانب دولت میدیدیم ، پذیرش آن راحت تر بود ، زیرا همگی در پستی و رذالت دولت و بخصوص رئیس آن محمود احمدی نژاد شکی نداریم . همینطور اگر از سوی بسیج یا سپاه یا نیروی انتظامی هم این موضوع اتفاق می افتاد و دروغ گوییشان بر ملا میشد ، باز هم مهم نبود و همگی مردم ایران در وحشی بودن قشر نظامی و انتظامی و جیره خوری ایشان شکی ندارند . اما این به اصطلاح "سوتی" عظیم از جانب مجلسی که همواره از آن به عنوان خانه ی نمایندگان مردم یاد میشد ، به نظر من بسیار دردناک بود .
این اتفاق در جایی افتاد که شاید بتوان آن را تنها امید مردم ایران نامید . محلس واقعا جایی بود که اعضای آن به صورت کاملا مستقیم از سوی مردم انتخاب شده اند و اگر وجود افراد دلسوز مردم در نیروهای نظامی و انتظامی محال است و یا در دولت امکان ندارد ، در مجلس این امر ممکن است و تا حدود زیادی وجود دارند نمایندگانی که دلشان به حال مردم میسوزد .
تا دیروز بسیاری فکر میکردند که واقعا مجلس در جریان تمام امور نیست و شاید شواهدی پیدا نکرده اند و شاید به خاطر اینکه زیادی به نظام اعتماد دارند ، باید به ایشان با نشان دادن شواهد و مدارک نشان داد که در مملکت چه خبر است تا برای مردم کاری بکنند . بسیاری میگفتند اگر رئیس مجلس به یقین برسد که در کهریزک چه خبر است حتما برای مقابله با این جنایات ، با کمک نمایندگان کاری میکند .
اما افسوس که این اتفاق به تمام مردمی که ذره ای امید در دلشان بود ، یاس و نا امیدی هدیه کرد . به همه فهماند که مجلس بیشتر از همه ی ما در جریان امور است و خیلی بهتر از ما آمار جنایات را دارد و بسیار بیشتر از ما به یقین رسیده که کهریزک یعنی کشتارگاه .
حال این سوال بوجود می آید که چرا با وجود این موضوع ، مجلس از مدعیان عدم وجود جنایت در زندانها و خیابانهاست ؟ کسی که میداند در کهریزک چه خبر است ، حتما میداند که در انتخابات هم چه خبر بوده . حتما میداند که در خیابان هم چه خبر بوده و میداند که در دادگاه های نمایشی چه گذشته .
چه جوابی برای این سوال دارند که " چرا مجلس لال شده ؟" ؟ آیا تهدیدشان کردند ؟ یعنی تهدید ایشان بالاتر از زندان و شکنجه است ؟ براستی اگر چنین است ، آیا میشود 280 نفر را زندانی کرد ؟ آیا خون ایشان از خون ندا و سهراب و زندایان دیگر رنگین تر است ؟ مگر همین ایشان نیستند که داد میزنند کاش ما در کربلا بودیم تا دهن شمر و معویه را سرویس میکردیم ؟ حالا خودشان اینگونه بخاطر ترس ، طرف ظلم را میگیرند ؟ واقعا اینها از آخرت و عاقبت بیم ندارند ؟ و آیا واقعا اینها انسانند ؟
جواب دیگر این است که شاید با پول دهانشان را بسته اند و شاید هم با مقام که در هر دو صورت باید گفت خاک بر سر مجلس و مجلسیانی که خودشان را نماینده ی من و دیگر مردم این مملکت میدانند و با اندک مادیاتی ، زیر تمام عهد و پیمانی میزنند که با مردم بستند و به سپاه دشمن پیوستند . حال که این حیوانات نماینده ی من نیستند ، رای اعتمادشان هم رای اعتماد من نیست و در نتیجه این وزرا و این دولت دولت من نیست !
و در نهایت ، حالا که پلیدی و گند و کثافت از تمام ارکان این حکومت بالا میرود ( از رهبری تا مجلس و نظامیان ) این نظام نظام من نیست و سرنگونش میکنیم . و تمام مزدوران بدانند که ظلم پایدار نخواهد ماند !

این هم لینک ویدئو مربوطه در یوتیوب . کسانی که رای اعتماد را ندیدند و هنوز باورشان نمیشود که این موضوع و این آبروریزی در تلویزیون حقیقت داشته باشد ، بد نیست ببینند و شکشان برطرف شود !
http://www.youtube.com/watch?v=nu9JhcK5pQI

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

هر چه دل تنگتان میخواهد بنویسید . هیچ نظری سانسور نمیشود .