۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

18 تیر فراموش نشود ، ضربه ی مهلک بر رژیم

عزیزان دلم . 18 تیر بهترین موقعیت زمانی برای زدن ضربه ی مهلک بر پیکره ی این رژیم فاشیستی و دیکتاتوری منسوب به اسلام است . اسلامی که نفس را در گلوی مسلمانانش بند اورده و حتی مجال حرف زدن را هم از آنان گرفته . من نمیخواهم فقط از طرفداران آقای موسوی یا کروبی یا رضایی دعوت کنم ، بلکه از همه ی مردم میخواهم که بغض گلویشان را که سی سال است در گلو تحمل کرده اند بشکنند و با نهایت خشم به مانند خود رژیم با آنان برخورد کنند . نمیگویم تظاهرات آرام بکنید . نمیگویم شعار ندهید . چون ما دیدیم حتی زمانی که ما شعار هم نمیدادیم ، این وحشی های بسیجی و انتظامی چگونه به جان مردم افتادند . وقتش رسیده که ما هم به آنها بفهمانیم که ما قوی تریم . اگر روش های مبارزات را بخوانید و واقعا به آن عمل کنید ، مطمئن باشید که موفق میشویم . از هر وسله ای هم که میتوانید برای دفاع از خود در مقابل نیروهای گارد و بسیج استفاده کنید . از بیل و کلنگ تا چوب و چماق و قمه . همگی حلال است . اینان مزدور و کافرند . اگر به ما پیوستند که هیچ وگرنه خونشان مباح است . یادتان نرود که خون ندا و امثال ندا را همین ها ریختند و حکمشان قصاص است . پس حالا که قاضی محکمه خودش هم هم قاتل است ، خودمان محاکمه میکنیم و میکشیم هر که را که بر سر راهمان باشد . به طور حتم این مبارزه تلفاتی هم خواهد داشت و من خودم شخصا وصیت نامه ام را به چند نفر از نزدیکانم داده ام تا هر کدام که سالم ماندند به آن عمل کنند . زندگی با ذلت نمیخواهم . از هر قشر و گروه که هستید ، اصلاح طلب یا اصولگرا فرقی ندارد . میدانم حتی آنها که به محمود رای دادند به نظرشان بین بد و بدتر ، بد را انتخاب کردند و به این دوستان میگویم عزیزانم بیایید برای یک بار هم که شده خوب را انتخاب کنیم و ما هم مثل همه ی جوامع دنیا آزاد زندگی کنیم . بیایید این مملکت را لوث وجود یک مشت آخوند کثیف که واقعا حتی فکر کردن به آنها هم چنش آور است پاک کنیم . منتظر حمله ی آمریکا نباشید که انها هم به دنبال منافع خود میگردند . پس بیایید 18 تیر دیگر که چه عرض کنم ، 57 دیگری بسازیم .

وعده ی ما در 18 تیر در مسیر های ذیل میباشد . تاکید میکنم که حضور میلیونی باید باشد ولی در تمام مناطق شهر و نه فقط در یک خیابان . 2000 نفر در یک منطقه و 3000 نفر در منطقه دیگر و .... تا رژیم نتواند سرکوب کند و در یک جا مستقر شود

مکانهای تظاهرات در تهران :
1- مرکز تهران در نزدیکی سفارت روسیه - میدان فردوسی.
2- مسیر شماره ۱ - خیابان ستارخان - میدان صادقیه
مسیر شماره ۲- خیابان مولوی - میدان رازی
مسیر شماره ۳ - خیابان رسالت - میدان رسالت
مسیر شماره ۴ - خیابان میرداماد - تقاطع مدرس


مکانهای تظاهرات در مشهد :
1- فلکه ی پارک
2- میدان تقی آباد
3- میدان شهدا به سمت حرم ( دقت کنید این مسیر بسیار مهم و از مناطق زیارتی و شلوغ است و نمیتوانند به راحتی زوار را مورد حمله قرار بدهند یا مسیر را ببندند )
4- بلوار سجاد - چهارراه بزرگمهر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

هر چه دل تنگتان میخواهد بنویسید . هیچ نظری سانسور نمیشود .